9 Şubat 2011 Çarşamba

10 Şubat 2011

Kadınlar anne olunca hayat denen oyunda bir kademe daha atlıyor galiba, hayata, insanlara, olaylara ve en önemlisi bebek ve çocuklara başka gözle bakıyor. Galiba Tanrı kadınların içine anne olduklarında daha fazla merhamet ve sevgi üflüyor.
Ben bir çok şeyi anne olunca anladım bu en klasik ve bilindik laftır annelerin kızlarına söylediği "beni anne olunca anlaycaksın" ne kadar doğruymuş...
Çınar beni daha çok insan yaptı. Köşelerimi törpüledi dikenlerimi budadı. Oğlumla birlikte büyüyor, gelişiyor ve değişiyorum.
Sabahları onu bırakmak ve işe gelmek o kadar zor ki ama hayata alışması için de bir o kadar gerekli. Bazen büyüdüğünü kaçırdığımı düşünüyorum çünkü her dakika yeni bir şey öğreniyor. Ben ise hayretler içinde dünyaya gelen ve tamamen savunmasız olan bu insan yavrusunun kendi ayakları üstünde durma mücadelesini izliyorum...
Hayatımıza anlam katan bebeklerimize ve büyüme maceralarına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder